niedziela, 7 sierpnia 2016

Kim jestem ?




Kim jestem?

Przede wszystkim człowiekiem. Nikim szczególnym, niczego ważnego nie odkryłam, niczego ważnego nie dokonałam, niczym niezwykłym nie zasłużyłam się dla świata, nie jestem gwiazdą, nie mam pracy marzeń, nie skończyłam studiów.....jestem jedną z wielu kobiet .

Kim jestem?

Przede wszystkim żyjącym człowiekiem. Jestem najlepszą wersją siebie, jestem wyjątkowa jak każdy. Wszystko co robię, staram się robić uczciwie i najlepiej jak potrafię, nie porównuję się do innych ale do siebie z przeszłości. Dlatego zmieniam się, rozwijam, chłonę otaczający mnie świat jak gąbka, przekraczam swoje granice i udowadniam sobie, że nie ma rzeczy niemożliwych.

Kim jestem?

Przede wszystkim żyjącym, szczęśliwym człowiekiem. A to za sprawą pasji które mam, a które odkryłam w sobie ledwie kilka lat temu. Nareszcie wiem nie tylko czego nie chcę, ale przede wszystkim wiem co chcę od życia. Późno??? Tak późno, ale lepiej późno niż wcale, a ponieważ mam w planie żyć długo i aktywnie, więc mam nadzieję, że jeszcze wiele przede mną. Z drugiej strony nigdy nie wiemy na jak długo to życie jest nam dane, żyję jakby jutra miało nie być. Doceniam  i jestem wdzięczna za każdy przeżyty dzień.

Kim jestem?

Przede wszystkim żyjącym, szczęśliwym i spełnionym człowiekiem. Mam dzieci z których jestem bardzo dumna i nie tylko je kocham ale bardzo lubię ( tak,tak, można kochać i nie lubić ). Mam sunię, która mnie bardzo kocha a ja ją. Mam góry z którymi tworzę niemal metafizyczny związek i mam wewnętrzne przekonanie, że w życiu najważniejsze jest właśnie życie. Póki żyjesz możesz wszystko. Cenię i szanuję każde życie- zarówno ludzkie jak i zwierzęce. A los Ziemi i przyrody na niej to nie sprawa przyszłych pokoleń tylko każdego z nas.

Oto kim jestem :)


2 komentarze:

  1. Jak ja się cieszę, że jesteś. Że jesteś taka, jaka jesteś. ❤️Pięknie żyjesz❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miły komentarz. Jest mi tak radośnie czytać to dziś z rana, bo się trochę pobiczowalam emocjonalnie a tu takie utulenie. Dziękuję 😘

      Usuń